دسته‌بندی نشده

بهترین شیرالات ایرانی

بهترین شیرآلات ایرانی - معرفی 5 برند برتر بازار ایران

اگر شما هم از متقاضیان بازار شیرآلات باشید یا صلاح دیدید که برای منزل خود شیرآلات مناسبی تهیه کنید نیاز دارید که یک شناخت کلی نسبت به برند های مختلف پیدا کنید از این رو در این مقاله سعی شده بهترین شیرآلات موجود در بازار برای شما برسی کنیم .

صنعت شیرآلات ایرانی در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته و به کیفیت های بسیار بالایی رسیده به اندازه ای که میتواند به جرعت آن را با برند های خارجی مقایسه نمود . طراحی مدرن و جدید , کیفیت بسیار بالا و استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت آن باعث شده برند های ایرانی استاندارد ها را بسیار بالا ببرند .

چرا شیرآلات ایرانی ؟

این سوال را باید این گونه جواب داد که انتظار شما از شیرآلات چیست ؟

  • طراحی بروز و مدرن
  • ماندگاری و مقاومت بالا در طولانی مدت (طول عمر زیاد )
  • استفاده از آلیاژ بسیار با کیفیت
  •  تنوع مدل و رنگ براساس نیاز شما
  • آبکاری خوب و ماندگاری آن بعد از استفاده مداوم
  • قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا و …

خوشبختانه با پیشرفت بسیار خوب این صنعت در کشور و رقابت بسیار بالای برند های مختلف باعث شده که سطح کیفی این محصولات به درجه بسیار بالایی رسیده و تمام نیاز های شما را براورده کند. کیفیت و متریال بسیار بالا , استفاده از قطعات مناسب در محصولات , طراحی های مدرن , تنوع رنگ و … همه این المان ها در شیرآلات ایرانی در سطح بسیار بالایی قرر دارند که باعث شده خیال مصر کنندگان داخلی و حتی خارجی را از خرید محصولات خود راحت کنند .

  • آلیاژ برنج از رایج ترین آلیاژی میباشد که برند های ایرانی در تنه شیر آلات خود استفاده میکنن که با مقاومت و استحکام بالا , بهترین مادره برای استفاده در شیرآلات میباشد . همچنین به دلیل خاصیت های این عنصر سلامت مصرف کندگان نیز حفظ میشود .
  • برند های ایرانی در آبکاری محصولات خود از بروز ترین شیوه های آبکاری کروم و الکترواستاتیک استفاده میکنند . حتی بعضی از تولیدکنندگان شیر آلان مانند درخشان از آبکاری در خلا (pvd) استفاده میکنند که علاوه بر کیفیت بسیار بالا ظاهر بسیار جذابی نیز دارد .
  • قطعات فنی و کارتریج استفاده شده در محصولات، اغلب وارداتی از کشورهای پیشرو اروپایی مانند اسپانیا هستند.

بهترین شیرآلات ایرانی در انواع برند و مدل را میتوانید از ما تهیه کنید . مشاهده فروشگاه الماس پویا

لیست بهترین شیرآلات ایرانی

شیرآلات کی دبلیو سی (kwc)

شرکت kwc یک برند سوئیسی با قدمتی 150 ساله یکی از بهترین تولید کنندگان شیر آۀات در جهان میباشد . این شرکت در آمریکا , آلمان و ایتالیا دارای خط تولید است . این شرکت در سال 1352 اقدام با اقد قرار داد با شرکت تولید شیرآلات ایرانی کرد و از آن روز تنها کشور خاورمیانه با خط رسمی تولید کی دبلیو سی میباشیم . تنوع و کیفیت این برند بالا بوده و تمامی مدل هایی که شما از یک شیر بخواهید را برایتان فراهم میکند .

شیرآلات kwc

شیرآلات راسان

شیرآلات راسان . تولید ایرانی با کیفیت آلمانی ! ایده اولیه تولید شیرآلات راسان این بود که کیفیت خود را تا حد محصولات آلمانی ببرند . نکته مثبت این است که بسیار موفق بوده و توانسته با مهندسین و ابزار های پیشرفته کیفیت خود را به سطح بالایی برساند .

شیرآلات راسان

شیرآلات درخشان

شیرآلات درخشان از سال 1382 با هدف تولید شیرآلات با کیفیت فعالیت خود را آغاز کرده . تولید محصولات بسیار باکیفیت و همچنین قرار دادن نیاز مشتری در اولویت توانسته سهم بسیار بزرگی را از آن خود کند . آلیاز و قطعات بسیار با کیفیت باعث شده که این برند به یکی از بهترین برند های بازار تبدیل بشود .

شیرآلات شودر

شیرآلات شودر . شودر در سال 1370 فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات با کیفیت آغاز کرده و با استفاده از شیوه ها و ابزار های مدرن توانسته رضایت تمام مصرف کنندگان را کسب کند . دقت بر روی جزییات و طراحی و تنوع باعث شده نیاز مصرف کنندگان را به طور کامل پوشش بدهد تا با خیالی راحت این محصول را استفاده کنند .

شیرآلات قهرمان

قهرمان یکی از قدیمی ترین برند های موجود در بازار ایران میباشد که کار خود را از سال 1359 شروع کرده است . این برند مطرح و نام آشنا با تجربه بالا و متخصصین خود توانسته شیرآلات بسیار باکیفیتی را به بازار ایران معرفی کند . این برند به 30 کشور صادرات داشته و این عمر نشان دهنده کیفیت بالا و تنوع زیاد محصولات این برند میباشد .

شیرآلات کلار

شرکت کلار در سال 1382 افتتاح شده و محصولات بسیار با کیفیتی تولید میکند . این برند قطعات خود را از اروپا تهیه کرده و همچنین آلیاژ خود را با بهترین کیفیت از مس و آبکاری 30 میکرونی تهیه میکند .

این برند با ادعای بالای خود در تولید محصولات باکیفیت توانسته رضایت مشتریان را کسب کند . این برند بیشتر به تولید شیرآلات مدرن و همچنین تو کار میپردازد و دارای تنوع قابل قبولی میباشد .

شیرآلات کلار

جمع بندی : برند های بسیار خوبی در زمینه تولید شیرآلات وجود دارد که نمیتوان همه آن ها را در این مقاله نام برد . کیفیت بالا , تنوع در رنگ مدل و آلیاژ با کیفیت در همه این محصولات به چشم میخورد . به طور قطعی نمیتوان گفت که کدام برند بهترین تولید کننده شیرآلات است و این کار را به عهده خودتان میگذاریم که براساس نیاز خود این برند را انتخاب کنید . بهترین شیرآلات ایرانی از برند kwc , راسان , قهرمان , درخشان , کسری , کلار , شودر همگی دارای کیفیت بسیار بالایی میباشند .

شما میتوانید بهترین شیرآلات ایرانی را با ضمانت مادام العمر و کتبی از پخش الماس تهیه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *